Wt, 27 września
  • 8:45 - 9:30

    Oficjalne otwarcie

    dr Monika Sajkowska - Prezeska FDDS
    Przedstawiciel NASK
    Przedstawiciel Klicksafe
    Jarosław Ponder - Head of the ITU Office for Europe
    Przedstawiciel Fundacji Orange
  • 9:30 - 11:00

    Sesja plenarna

    Z dziećmi w Kanciastej Krainie Dr hab., prof. UW Marcin Napiórkowski

    Obejrzyj nagranie
    Minecraft, Pokemony, League of Legends... - lista przebojów jest długa i co roku nieco się zmienia. Jak rozmawiać z dziećmi o grach komputerowych? Zakazywać, ograniczać, traktować jako nagrody? A może grać i wspólnie odkrywać uroki cyfrowych światów, ale też kryjące się w nich niebezpieczeństwa? Sprawa jest poważna, bo mowa tu nie tylko o wirtualnych potworach, ale o całkiem realnych pułapkach - zbyt angażujących emocjonalnie mechanizmach, wciąganiu w mikropłatności, czasem nawet o uzależnieniach.W trakcie spotkania porozmawiamy o tym, jak nie ulegać panice, jak stać się towarzyszem dziecka w wirtualnych podróżach i jak pomóc mu wykorzystać technologię w budowaniu lepszych relacji w realnym świecie.
    Kompetencje cyfrowe, które mogą uchronić przed zagrożeniami online Jowita Michalska

    Obejrzyj nagranie
    Technologia rozwija się obecnie dużo szybciej, niż społeczeństwo. Jest szybsza niż nasze myślenie i rewolucjonizuje nasz świat. Wymaga od nas ciągłej orientacji i aktualizacji wiedzy. Niezależnie od tego w jakim jesteśmy wieku i gdzie się znajdujemy, wszędzie nas odnajdą nowe technologie i wpłyną na nas, nasze rodziny czy biznesy. Jak nie dopuścić do społecznego wykorzenienia technologii? Jak współkształtować zmianę, nie zaś jedynie być jej biernym obserwatorem? Jedną z odpowiedzi są kompetencje przyszłości. Ponieważ technologia rozwija się w tempie wykładniczym - nie możemy sobie pozwolić na stagnację. Nie ma obecnie możliwości ani przestrzeni na dyskusję czy czegoś powinno się uczyć, czy jest to potrzebne, bo „to” i tak nadejdzie, i będzie częścią życia. Im więcej będzie wyedukowanych ludzi, im więcej osób weźmie w swoje ręce współtworzenie tego nowego świata, tym będzie on lepszy i ciekawszy.
    Zagrożenia online wśród europejskich dzieci i nastolatków: wyniki badania z 19 krajów Prof. David Smahel

    Obejrzyj nagranie
    W prezentacji przedstawione zostaną zagrożenia online dotyczące europejskich dzieci i nastolatków. Wyniki będą opierały się na danych zaczerpniętych z projektu EU Kids Online. Projekt ten polegał na przeprowadzeniu badań na temat stosowania technologii wśród dzieci i młodzieży i prowadzono go w latach 2017–2019 w 19 krajach Europy. W każdym z krajów zgromadzono reprezentatywną próbę co najmniej 1000 dzieci w wieku 9–17 lat. W prezentacji wskazane zostanie rozpowszechnienie wybranych zagrożeń. Szczegółowo przedstawione zostaną następujące zagadnienia: cyberprzemoc; hejt (cyberhate); styczność z obrazami o charakterze seksualnym; oraz nadmierne korzystanie z internetu. Prezentacja obejmie również temat różnic międzykulturowych i specyficznych dla poszczególnych krajów zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży online.
  • 11:00 - 11:30

    Przerwa

  • 11:30 - 13:00

    Sesja plenarna

    Doświadczenia dzieci w internecie i ich dobrostan w czasach wojny Anastasiya Dzyakava

    Obejrzyj nagranie
    Od 24 lutego, początku prowadzonej na pełną skalę inwazji Rosji na Ukrainę, miliony Ukraińców zostało uchodźcami, tysiące z nich zabito, a setki dzieci poniosło obrażenia, nierzadko kończące się niepełnosprawnością. Wojna w Ukrainie jest obecna w internecie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a telewizja i media społecznościowe szeroko ją omawiają i pokazują. Uwaga ma zasadnicze znaczenie dla dalszego wspierania ukraińskiej armii, Ukraińców przebywających w kraju i za granicą, oraz dla wsparcia politycznego. Jednocześnie w mediach społecznościowych nie ma godzin przeznaczonych tylko dla osób dorosłych, jak ma to miejsce w telewizji, nie ma również osobnych kanałów dla dzieci i dorosłych. Dzieci w Ukrainie i na całym świecie widzą zatem zabijanych w Ukrainie ludzi, bombardowane budynki, całkowicie zniszczone szkoły i gwałcone dzieci. Jaki wywiera to na nie wpływ? Czy tak ma wyglądać "nowa normalność"? Czy możemy coś zrobić, by chronić nasze dzieci? A jeśli tak, to co możemy zrobić?
    Które (nie)umiejętności cyfrowe są ważne dla bezpieczeństwa? Prof. UAM dr hab. Jacek Pyżalski

    Obejrzyj nagranie
    W wystąpieniu przyjrzymy się wybranym wynikom badań polskiej części projektu ySkills. Dotyczą one w różny sposób mierzonych umiejętności cyfrowych ważnych dla bezpieczeństwa młodych nastolatków. Zastanowimy się także nad tym, co wynika z deficytów w tym obszarze i jak takie umiejętności rozwijać.
    Granie na ekranie. Wzory grania w gry cyfrowe przez polskich nastolatków Dr Maciej Dębski

    Obejrzyj nagranie
    Granie w gry cyfrowe to czynność, która na stałe wpisała się w szkolne i domowe przestrzenie, miejsca publiczne, czy w specjalnie przygotowane do tego celu areny rywalizacji między całymi drużynami growymi. Realizacja ogólnoświatowych zawodów i konwentów graczy, powstawanie (również w Polsce) specjalnych edukacyjnych kierunków związanych z e-sportem, najnowsze polskie sukcesy w produkcji światowych gier czy wreszcie sam rozwój światowego rynku growego każe przypuszczać, iż świat gier cyfrowych w najbliższej przyszłości ulegnie gwałtownemu rozwojowi. Prezentowany materiał przedstawia wybrane wyniki ogólnopolskich badań prowadzonych wśród młodzieży w projekcie pt. GRANIE NA EKRANIE" w latach 2019-2020. Podczas wykładu zaprezentowane zostaną nie tylko wzory używania gier cyfrowych, ale również zagrożenia związane z graniem w gry, jak również pozytywne strony związane z tym rodzajem aktywności.
  • 13:00 - 14:00

    Przerwa obiadowa

  • 14:00 - 15:00

    Debata ekspercka – Nadużywanie Internetu – diagnoza, pomoc, profilaktyka


    Obejrzyj nagranie
    W debacie wezmą udział: Bogna Białecka, Anna Kochanowska, Dr Rafał Lange oraz Wojciech Pieńkowski- przedstawiciel Młodzieżowego Panelu Doradczego "Cyfrowa Przyszłość Ucznia".
  • 15:15 - 16:30

    Pokaz filmu dokumentalnego „Uzależnieni od ekranu” (Screened Out)

    reż. Jon Hyatt / 2020 / USA / 71 min.
    Filmowa analiza coraz bardziej powszechnego uzależnienia od ekranu. Wraz z rozwojem i postępem technologii rośnie liczba ludzi, w tym w dużym stopniu dzieci, nałogowo korzystających z urządzeń elektronicznych. Badania dowodzą, że 70% ludzi spędza od trzech do pięciu godzin dziennie ze smartfonem, sprawdzając mejle, wiadomości, śledząc media społecznościowe. Jak to się dzieje, że smartfony zabierają nam siedem lat życia? Od smartfonów, tabletów, poprzez smartbandy, smartwatche czy czytniki e-booków – ekran towarzyszy nam na każdym kroku, a co więcej powszechnie kojarzy się z przyjemnością. Wyzwala dopaminę, która gdy pojawia się w dużych ilościach, podnosi poziom hormonów szczęścia.

    Pomysł, że smartfony uruchamiają nasze centra przyjemności nie jest niczym nowym, ale film pokazuje, w jaki sposób zostały one zaprojektowane do tego właśnie celu. Elektroniczne ekrany wpływają na funkcjonowanie naszego układu nerwowego i dlatego jesteśmy od nich tak uzależnieni. Branża technologiczna wiedziała o tym od dawna i opracowała zabawne, wciągające technologie, które z czasem stały się przedłużeniem nas samych, zmieniając sposób, w jaki komunikujemy się i współdziałamy. rzeczywiście jak doszło do tego, że smartfony mają na nas taki wpływ? Czy nie jesteśmy od nich za bardzo uzależnieni? Co nas do nich przyciąga i jaki ma to wpływ na świat i młode pokolenie? I wreszcie – czy uzależnienie nas od ekranu było rzeczywiście zamierzone?

    Film pokazuje, w jaki sposób smartfon stał się dziś obsesyjno-kompulsywną religią, wynoszącą nas z banału codziennego życia do wyższego banału naszych nierealnych cyfrowych marzeń i aspiracji. Przedstawia również skutki takiego zjawiska. Smartfon zamienił komputer w lustro, które nas zahipnotyzowało i zmusiło, abyśmy się w nie wpatrywali. https://www.youtube.com/watch?v=gRic_2dwVa8
Śr, 28 września
  • 10:00 - 11:30

    Sesja równoległa „Zachowania ryzykowne młodzieży”

    Zjawisko sekstingu transakcyjnego Niels van Paemel

    Obejrzyj nagranie
    W prezentacji tej przyjrzymy się z bliska zjawisku sekstingu transakcyjnego, z którym mamy coraz częściej do czynienia za sprawą takich platform jak OnlyFans. W świecie online, w którym rośnie intensywność zjawiska seksualizacji, a swoją wartość postrzega się przez pryzmat uzyskiwanych polubień, młode osoby czerpią od dorosłych influencerów pomysły, kopiując ich model biznesowy. Główne podmioty na rynku mediów społecznościowych pozwalają na rozwój tej „szarej strefy” i chowają się za stwierdzeniem, że „nie narusza to warunków korzystania z platformy”. Gdy jednak algorytmy niektórych platform, które powinny być przyjazne dla dziecka, zaczynają promować na nich wykorzystywanie seksualne, coś tu jest nie w porządku.
    Ryzykowne zachowania seksualne dzieci i młodzieży online Ewa Dziemidowicz

    Obejrzyj nagranie
    Nowe technologie zmieniły sposób, w jaki młodzi ludzie rozumieją prywatność, przeżywają swoją seksualność i budują relacje. W efekcie coraz więcej młodych ludzi angażuje się w ryzykowne zachowania seksualne online, m.in. samodzielne tworzenie treści o charakterze seksualnym. Dominujące w programach profilaktycznych przekazy ostrzegające przed zagrożeniami online i straszące konsekwencjami bywają nieadekwatne i nieskuteczne, ponieważ nie uwzględniają dynamiki zjawiska oraz specyfiki grupy docelowej. Jakiej edukacji potrzebują dzieci i młodzież, żeby unikać zagrożeń online? Prezentacja przybliży specyfikę problemu ryzykownych zachowań seksualnych dzieci w internecie oraz postulowane kierunki skutecznych działań profilaktycznych m.in. w oparciu o doświadczenia z pracy z dziećmi i młodzieżą w Poradni Dziecko w Sieci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
    Trudne konsekwencje ryzykownych zachowań online Martyna Różycka

    Obejrzyj nagranie
    Podejmowanie ryzykownych zachowań przez młodzież jest etapem koniecznym dla rozwoju młodego człowieka. Podczas wystąpienia spróbujemy znaleźć odpowiedź na pytania czy zdają sobie sprawę z konsekwencji? Co sprawia, że czują, że inni łamią ich granice? Jeśli czują się zagrożeni, to jakiej pomocy potrzebują?
  • 10:00 - 11:30

    Sesja równoległa „Profilaktyka zagrożeń online wśród dzieci”

    Jutro może być za późno! Czyli kiedy i jak uczyć dzieci bezpieczeństwa w sieci. Łukasz Wojtasik

    Obejrzyj nagranie
    Od lat obserwujemy coraz wcześniejszy i coraz bardziej intensywny kontakt dzieci z treściami online. Czas pandemii i zdalnej nauki jeszcze bardziej zintensyfikował ten proces. Stawia to przed rodzicami i szkołą wyzwania związane ze skutecznym zadbaniem o ich bezpieczeństwo. Jakkolwiek kwestie te od dawna są obecne w debacie publicznej, to nie zawsze są podejmowane w praktyce szkolnej i rodzinnej. A nawet jeśli są, to często nie uwzględniają zmieniającej się rzeczywistości. Tradycyjne zagrożenia, jak niebezpieczne kontakty, szkodliwe treści, cyberprzemoc, czy uzależnienie pozostają co prawda aktualne, zmienia się jednak ich specyfika, poszerza się repertuar ich form. Pojawiają się też nowe zagrożenia, jak szkodliwe wzorce, niebezpieczne wyzwania, profilowanie, fakenewsy. Skuteczne przeciwdziałanie im wymaga uważności i tłumaczenia dzieciom świata online od najmłodszych lat. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę od blisko dwóch dekad prowadzi profilaktykę zagrożeń dla dzieci online, dostosowując postulowane treści do zmieniającego się świata. W swoim wystąpieniu Łukasz Wojtasik podzieli się doświadczeniami w tym zakresie i przybliży aktualne postulaty i narzędzia profilaktyczne pomocne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
    Dzieci i roboty interaktywne Dr Caroline van Straten

    Obejrzyj nagranie
    "Roboty społeczne" są coraz powszechniejszym zjawiskiem w społeczeństwie, m.in. w opiece zdrowotnej i edukacji. Można się w związku z tym spodziewać, że będą one odgrywały coraz ważniejszą rolę w życiach dzieci, co wzbudza zarówno nadzieje, jak i obawy. Z jednej strony korzystanie z robotów w szpitalach i szkołach może mieć pozytywny wpływ np. na wyniki dzieci w nauce i ich dobrostan, szczególnie jeżeli dziecko zbuduje z robotem społeczną więź. Z drugiej strony wciąż niewiele wiemy na temat długoterminowych skutków społecznych i emocjonalnych takich „relacji dziecko-robot”, które często mogą wynikać z nierealistycznych oczekiwań i „zwodniczego” przedstawiania dzieciom robotów społecznych. Naukowcy, etycy i decydenci coraz częściej wzywają zatem do przyjmowania podejścia „odpowiedzialnej robotyki”, zgodnie z którym zachowanie przejrzystości dotyczącej tej nowej technologii jest normą, nie zaś wyjątkiem. W prezentacji przyjrzymy się bliżej tym zmianom z perspektywy nauk społecznych.
    Brzdąc w sieci Dr Magdalena Rowicka

    Obejrzyj nagranie
    Badania prowadzone w Polsce pokazują, że większość dzieci w wieku przedszkolnym korzysta z urządzeń cyfrowych takich jak smartfon czy tablet. Coraz częściej pojawiają się w przestani publicznej ( naukowej) pytania dotyczące tego, od jakiego wieku korzystanie z urządzeń jest już bezpieczne? Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta – coraz więcej badań prowadzonych na całym świecie pokazuje, że może nawet ważniejszym jest pytanie – jak takie korzystanie powinno wyglądać, aby było bezpieczne? Badania pokazują, że zarówno ilość czasu jaki dziecko spędza z urządzeniem, jak i treści, z których korzysta mogą mieć albo pozytywny albo negatywny wpływ na jego rozwój. Badacze ukuli nawet termin digital diet, zgodnie z którym powinniśmy traktować używanie technologii (zarówno przez dzieci, nastolatków, jak i osoby dorosłe) jak dietę. Porównanie to ma służyć pokazaniu, że technologie same w sobie nie są ani dobre ani złe, ale sposób w jaki z nich korzystamy może prowadzić do korzyści lub szkód.
    Jak sprawić aby bezpieczeństwo dzieci online stało się faktem? Leanda Barrington-Leach

    Obejrzyj nagranie
    W dzisiejszych czasach dzieciństwo upływa jednocześnie online i offline. Dzieci są niewspółmiernie bardziej narażone na zagrożenia związane ze światem cyfrowym ze względu na swoją wrażliwość rozwojową oraz fakt, że są pierwszymi użytkownikami nowych technologii. Pomimo to ochrona dzieci i młodzieży, która jest normą w świecie offline, nie istnieje w znaczącym stopniu w świecie online. Zdarza się, że wprowadzając produkty i usługi, nie przykłada się wielkiej uwagi do dobrostanu dzieci i młodzieży i nie przyjmuje się odpowiedzialności w tym zakresie. Dostawcy usług cyfrowych muszą ponosić odpowiedzialność za dobrostan dzieci. Krótko mówiąc, ochrona dobrostanu dzieci i młodzieży jest ceną za prowadzenie działalności. Państwa muszą aktywnie wdrażać spójne i kompleksowe ustawodawstwo w ramach swojej jurysdykcji i na arenie międzynarodowej. Oprócz kwestii regulacji i ustawodawstwa istnieje również pilna potrzeba stosowania i egzekwowania obowiązujących przepisów, praw i zobowiązań w zakresie bezpieczeństwa dotyczących świata cyfrowego.
  • 11:30 - 12:00

    Przerwa

  • 12:00 - 13:30

    Sesja równoległa „Cyberprzemoc i mowa nienawiści w sieci”

    Cyfrowe getta - zamknięte przestrzenie wirtualnego świata dr Jakub Andrzejczak
    Przeciętna osoba dorosła dociera dziś tylko do niewielkiej przestrzeni świata cyfrowego. Młodzi, z racji ciekawości, częstotliwości korzystania z urządzeń cyfrowych i nie do końca wykształconych umiejętności racjonalnej oceny zagrożeń czy konsekwencji działań, docierają znacznie głębiej. Mówiąc wprost, niejednokrotnie mijamy się w rzeczywistości wirtualnej. Nawet jeśli korzystamy z tych samych mediów społecznościowych, co nasze dzieci, skupiamy się tylko na niewielkim ich fragmencie. Świat cyfrowy posiada również narzędzia, dzięki którym jego użytkownicy mogą ukrywać liczne przestrzenie, w których się poruszają, a które mogą stanowić istotny czynnik podejmowania ryzykownych zachowań.
    Techniki interwencji w sytuacji cyberprzemocy Dr Piotr Rycielski

    Obejrzyj nagranie
    Tematem wystąpienie jest problem prześladowania rówieśniczego w przestrzeni Internetu. Prześladowanie jest tu rozumiane jako zachowanie celowe, powtarzalne i nastawione na korzyści dla prześladowcy. W trakcie wystąpienia omówione zostaną formy cyberprzemocy oraz techniki interwencji, które mogą być zastosowane w celu zapobiegania lub radzenia sobie z istniejąca cyberprzemocą. Techniki działań oparte będą miedzy innymi na programie zapobiegania przemocy RESQL.
    Rozpoznawanie, zrozumienie i aktywne przeciwdziałanie dezinformacji Charlotte Lohmann

    Obejrzyj nagranie
    Dzięki internetowi i mediom społecznościowym wiele rzeczy przydatnych w naszym codziennym życiu stało się możliwe. Spotykamy się w nich jednak niemal regularnie również z dyskryminacją, komentarzami pełnymi nienawiści i teoriami spiskowymi. Stało się to prawdziwym wyzwaniem dla naszej demokracji. Młodzi ludzie są szczególnie narażeni na ogrom mowy nienawiści i dezinformacji w internecie. W jaki sposób możemy rozpoznać dezinformację? Co możemy zrobić w tej kwestii? Jak wygląda odwaga cywilna w cyfrowej przestrzeni, dzięki której można walczyć z dezinformacją? Prezentacja będzie się skupiała na perspektywie edukacyjnej i na sposobie, w jaki możemy rozmawiać o umiejętności korzystania z mediów i o dezinformacji w przestrzeni edukacji, oraz wspierać młodzież, aby wykazywała się większą aktywnością.
    Hacking Hate – Jak sprawić, aby młodzi ludzie stali się motorem pozytywnych zmian? Dr Hans Martens

    Obejrzyj nagranie
    Problem mowy nienawiści w internecie wciąż przybiera na sile. Ludzie często postrzegają internet jako wrogą przestrzeń. W mediach społecznościowych coraz powszechniejszy staje się przekaz przesiąknięty nienawiścią. Istniejące już inicjatywy służące regulowaniu, monitorowaniu lub zgłaszaniu mowy nienawiści w internecie wymagają dopełnienia w postaci bardziej aktywnego działania. Celem tej prezentacji będzie wyjaśnienie w jaki sposób zestaw narzędzi SELMA – dostępny pod adresem https://hackinghate.eu/ – może być pomocny dla nauczycieli, którzy chcą edukować swoich uczniów na temat mowy nienawiści w internecie. Będzie ona obejmowała szereg strategii edukacyjnych, takich jak edukacja społeczno-emocjonalna (SEL), umiejętność korzystania z mediów i edukacja obywatelska. Zostaną przedstawione konkretne działania i materiały, które mogą pomóc nauczycielom w analizowaniu wraz z uczniami takich kwestii, jak: „Czym jest mowa nienawiści?”, „Jakie wzbudza we mnie uczucia?”, „Jaka jest moja rola i co mogę zrobić?”, „W jaki sposób możemy zainicjować zmianę w naszej społeczności?”.
  • 12:00 - 13:30

    Sesja równoległa „Równowaga online-offline w czasach po pandemii”

    Złe nawyki korzystania z ekranów - co z tym robić? Bogna Białecka

    Obejrzyj nagranie
    Jak pokazują badania - w czasie nauki zdalnej dzieci i młodzież spędzały między 9 a 12 godzin dziennie przed ekranami. Wiązało się to z wyrobieniem i utrwaleniem szeregu złych nawyków korzystania z ekranów, które nie zniknęły po powrocie do nauki stacjonarnej. Nadużywanie elektroniki ma negatywne konsekwencje zdrowotne - od przebodźcowienia do uzależnienia, potęguje problemy typu ADHD czy depresja. Co możemy z tym zrobić teraz - zarówno szkoła jak i rodzice? Jak pomóc dzieciom i młodzieży by urządzenia cyfrowe nie stały się dla nich protezą myślenia i kontaktów społecznych, lecz użytecznym narzędziem?
    "Te dzieci zawsze na telefonie!" Sigurður Sigurðsson
    Znaczenie rodziców i relacji rodzinnych w przywracaniu równowagi online-offline u nastolatków Wojciech Otawa

    Obejrzyj nagranie
    Szereg czynników po stronie rodziców/opiekunów oraz relacji rodzinnych jest związanych z wystąpieniem i nasileniem problemu nałogowego używania mediów elektronicznych przez nastolatków. Zmiany w postawach i postępowaniu rodziców oraz w funkcjonowaniu rodziny są też bardzo istotnymi, a często kluczowymi, elementami w procesie przywracania samokontroli w obszarze korzystania z ekranów. Użyteczne są tutaj wskazówki i zalecenia dotyczące monitorowania aktywności dzieci w internecie oraz konstruktywnych zasad i ograniczeń. Jednak mimo woli i determinacji, rodziny często napotykają poważne trudności w ich wdrożeniu i konsekwentnym realizowaniu. W wystąpieniu postaram się omówić najczęstsze przyczyny tych trudności oraz możliwości ich przezwyciężania w toku oddziaływań pomocowych i terapeutycznych.
  • 13:30 - 14:30

    Przerwa obiadowa

  • 14:30 - 14:35

    Aktywizacja młodzieży poprzez realizację projektów wspierających cyfrowe zdrowie i bezpieczeństwo


    Obejrzyj nagranie
    Agnieszka Chomicka-Bosy, Barbara Halska.
  • 14:35 - 15:15

    Sesja otwarta – dyskusja z udziałem uczestników konferencji

    Dyskusja wokół filmu Moderacja: Anna Rywczyńska, Szymon Wójcik, Paneliści: Dr Karol Jachymek, Marta Wojtas
    Opis filmu:

    16-letni Austyn Tester żyje w małej miejscowości w Tennessee, ale marzy o sławie porównywalnej do Justina Biebera. Większość czasu spędza przed komputerem, kontaktując się ze swoimi obserwatorkami w mediach społecznościowych. Przystojny nastolatek daje im poczucie akceptacji, za co one odwdzięczają się mu bezgranicznym uwielbieniem. Liza Mandelup szuka odpowiedzi na pytanie w jaki sposób działa świat nastoletnich influencerów? To zjawisko okazuje się o wiele bardziej złożone, niż może się wydawać. Kiedy Austyn rusza w trasę z o wiele sławniejszymi od siebie kolegami, wydaje się, że jest na ostatniej prostej do bogactwa, rozpoznawalności, ale też do spełniania swojego największego marzenia: niesienia radości ludziom na masową skalę. Niestety, na jego drodze pojawia się demoniczny manager, Michael Weist, opętany cyframi i możliwością zbicia fortuny na influencerach, którzy mieszkają razem z nim w luksusowym domu w Los Angeles. Zaistnienie ma bardzo wysoką cenę, ale czy Austyn jest w stanie ją zapłacić? Czy znajdzie czas i siłę w sobie, żeby bez przerwy zabawiać i okazywać wsparcie innym, chociaż coraz bardziej sam go potrzebuje?



    Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma mailowo dostęp do filmu.
Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Akceptuję